Tales of Play Adventures of the Unexpected_Lima Peru
Είμαι στη Λίμα εδώ και μια εβδομάδα για την έκθεση Tales of Play, Adventures of the Unexpected, που διοργανώνει το κέντρο Alta Technologica Adina , και η Fundación Telefónica σε επιμέλεια της Δάφνης Δραγώνα. Είχα ακούσει και διαβάσει διάφορα για τη Λίμα πριν έρθω και βέβαια τα περισσότερα δεν ισχύουν. Στην παραγωγή στερεοτύπων στην Ευρώπη σκίζουμε. Φυσικά και η Λίμα είναι μια πόλη αντιθέσεων αλλά ούτε άγρια είναι ούτε βρώμικη. Πιο πολλά σκουπίδια έχει το κέντρο της Αθήνας. Σίγουρα η εμπειρία του να οδηγείς εδώ μοιάζει με το να παίζεις το videogame Grand Theft Auto , San Andreas, αλλά δεν τρακάρουν δεν βρίζονται αλλά ούτε παρκάρουν στα πεζοδρόμια. Οι Limenos είναι εξαιρετικά ευγενικοί, το ντόπιο λικέρ το Pisco εξαίρετο και η Περουβιανή κουζίνα μια ατελείωτη σειρά από ευχάριστες εκπλήξεις. Το διαδίκτυο και οι νέες τεχνολογίες έχουν ιδιαίτερα μεγάλη διείσδυση στη Περουβιανή κοινωνία, όπως και γενικότερα στη Λατινική Αμερική. Εχουν καταλάβει την πολιτιστική σημασία των Νέων Μέσων κάτι που άλλωστε φαίνεται από τη συμμετοχή του κόσμου, ειδικά των καλλιτεχνών στα διάφορα workshops που διοργανώνονται συνεχώς.
Expo VideoGames from arturogoga on Vimeo.
Η έκθεση Tales of Play, Adventures of the Unexpected, είναι καταρχή μια έκθεση για την έννοια του παιχνιδιού (play) και των μαγικών κύκλων που το συνιστούν που συμπεριλαμβάνει και έργα game art. Μια έκθεση που απηχεί με ένα διαφορετικό τρόπο την παράδοση του μαγικού ρεαλισμού, του κυρίαρχου λογοτεχνικού είδους δηλαδή της Λατινικής Αμερικής. Ο χώρος της έκθεσης, παρά τον ευρωπαικό χαρακτήρα του κτηρίου της Telefónica, είναι συνέχεια της ατμόσφαιρας των δρόμων της Λίμας απέξω. Ειδικά τη νύχτα. Κάποια από τις επόμενες μέρες θα κάτσω να γράψω για μερικά έργα κάποια σχόλια, προς το παρόν παραθέτω στα αγγλικά το δελτίο τύπου της έκθεσης.
“VIDEO GAMES: Tales of Play, Adventures of the Unexpected” is an exhibition on the fantasy worlds and the gaming territories of our times. Through the presentation of the works of well-known artists and independent game creators, the exhibition aims to introduce new perspectives for the worlds we inhabit, the experiences we share and the ways we are being influenced. Questioning the expectations we have from today’s games, the roles we are used to take on and the rules we have learned to pay attention to, the games presented invite us to skip the common formalisms being imposed to the gaming worlds. Can we jump back into the magic circles seeking for moments of playfulness, interactivity and exploration? The works of the artists break down the common barriers, escape the usual norms and open up to different directions that reform games’ aesthetics, structures and mechanisms. Vividness and excitement are no longer based on competition, scores and perplex constraints, but rather on new play tactics and behaviors that are being encouraged within game environments. Joining worlds of creativity and collaboration, intimacy and affection, contemplation and care, adventure and surprise, visitors are invited to keep the play instinct alive, following their own paths and interpretations.
with the participation of:
Martin Butler ,“The Girlfriend Experience”
Brody Condon, “Default Properties;”
Joseph DeLappe, “The Salt Satyagraha Online: Gandhi’s March to Dandi in Second Life”
Markus Doninger/ Oma International, “Tagtool”
Yuichiro Katsumoto, “Amagatana”
Julian Oliver, “levelHead”
Ludic Society, “Toygenosonic”
Eddo Stern, “Level sounds like devil (BabyInChrist vs His Father, May 2006)
Tale of Tales, ” The Path”
thatgamecompany, “Flower”
Bill Viola & USC EA Game Innovation Lab, ” The Night Journey”
Valentin Yoshimoto, “Play it loud!”
curated by:
Daphne Dragona
parallel workshop program with:
Ludic Society, Markus Doninger, Yuichiro Katsumoto, Valentin Yoshimoto
Labels: gameart, Lima, magic circles, Peru, Videogames
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home